lördag 3 mars 2012

Vi rullar på..

Japp inte så mycket action kan jag ju säga, eller jo hemma är set full rulle med den trotsigaste 2,5 åringen och en liten mini bebis som äter bajsar äger bajsar ja lite så, plus en mamma som är helt slut... T o m mitt öga är rött av spruckna kärl i ögat haha, inte sovit sen den 29e!

Och det är det värt hundra miljoner gånger, men ibland blir man sååååå trött..

Tuttarna värker.. Tror mjölken rinner till nu, bebis äter o äter alla fall! Och jag har så ont på mina nipples!! AJ säger jag, såriga är dom, och det svider varje gång jag ska amma men jag kämpar på :)

Sen så står det överallt om amning att om du gör det på rätt sätt så får du inte sår, och rätt sätt är att barnet får MycKeT av bröstet, men hallå hur ska hon få in mycket bröst i munnen när hon har yttepytte mini mun?!

Nä men vi kör på vårat sätt och hoppas att det snart släpper med det onda.


Idag hade santeri dop dag, hade gärna gått men 3 dygn efter förlossning kändes inte riktigt optimalt..


Ok men vi hörs igen snart! Då med namn på bebis och förlossningsbettelse!

Tack för de gratulationer jag fått på bloggen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar