fredag 20 januari 2012

50 dagar

tänkte skriva torsdag men det var ju redan igår, SHIT vad tiden går fort...

satt och kollade igenom bilder på Millie och allt som hänt under dom här 2,5 åren sen hon kom ♥
Hon är så stor nu, kan själv, lyssnar 8 ibland) kan prata och har egen vilja :)

Annars så sitter jag och funderar på en sak till, snart är vi 4 ♥, inte länge sen jag fick plusset på stickan.. känns det som.. men det är ju faktiskt länge sen om jag börjar räkna haha.
50 dagar kvar. helt otorligt att snart är dags!?

vad har mer hänt och försigått i mitt huvud under den här veckan.

Jag har träffat Min kusin som jag skulle, det var trevligt. men jag fick tillbaka för attv i gick o gick o gick i stan.. gick till slut som en anka haha, och kvällen var inte att leka med.
Sen har jag hunnit träffa Erika, det var jätte trevligt känns inte alls som om det var ca 15 år sen vi sågs sist... utan vi babbla på som bara den om allt möjligt, haha allt som är viktigt i livet :)
SÅ det får vi göra om snart igen !

Sen har jag hunnit träffa Tezz, min get som jag alltdi har lika roligt med..
så kom ihåg Tezz nästa gång ses vi vid Mcdonalds i västberga, vad jag än säger så går du dit hahaha

Nä idag ska jag bara ta det lugnt, vila och vila inför helgen haha, låter lite roligt o säga så :)
imorgons ka vi iväg o kolla på bil, vi har sålt våran nuvarande.
Det blir nog en Skoda, får se vad som får plats i den som vi tänkt oss, ska dit och be dom visa lite :)
sen ska mathias iväg på grabbgöra, han ska träffa nån kompis o dricka öl o kolla fussball...
Jag blir hemma med Millie, vore kul o göra nåt men kanske bäst att va hemma  :)


Nä nu ska jag lägga mig lite på soffan o kika vad som kommer på TV,



Jag och Millie för ca 2,5 år sen ♥

1 kommentar:

  1. Visst är det sjukt att det var så länge sedan vi sågs sist!

    SvaraRadera