måndag 16 januari 2012

måndag

konstigt att inte ha något planerat för idag..
men det känns bra i sig, för jag har ju så svårt att koppla av men nu så känns det som för första gången att jag kan koppla av :)

bara ta det lungt idag tänkte jag :)
för imorgon ska jag in till stan för att träffa kusin vitamin.
onsdag ska jag fika med Erika
och torsdag ska jag träffa min partner Tezz

hhm, vad ska man göra en dags om denna då ?

Känns skönt iom att snart är det dags för bebis och då får man säkerligen massor att pyssla med :)
Inatt så kom jag o tänka på att undra hur det är med två barn...
för Millie vakn mitt i natten av "ingenting" och bara grät, hon drömde nog något, me inget hjälpet, jag fick inte ta upp henne i famnen, och hon ville inte ha nappen eller kossan, dom kasta hon lååångt bort i mörkret.. jag var förvirrad utav uppväckningen.. Mathias rusar in i sorummet och frågar om de hänt nåt, Nej ingenting sa jag, men du kanske har rullat på henne sa han HAHAHA, Nej det gjorde jag garanterat inte :) hon låg nämligen så långt bort man kan, nästan så hon skulle ramla ner fr sängen..

men då kom jag alla fall att tänka på att tänk om den andra skulle varit i sin säng nu och velat ha mat just då n'är jag fått Millie att somna på nytt...
sömnen kommer nog lida lite innan man kommer in i rutiner =/ men så är det :)

ååh va jag längtar efter bebisen nu, att få se hur Millie tar till sig sitt lilla syskon, hur hon kommer att reagera, hur vi kommer att vara .. hur bebisen kommer att se ut?
hur bebisen kommer att vara  osv..

Nä nu ska jag "nätshoppa" ( bara titta runt o vela över vad jag vill köpa )


hörs

1 kommentar:

  1. Njut Carro! :) Gör saker som du annars kännt att du inte haft tid med. Oftast har det väl med städning att göra men det är najs att få sånt gjort.

    SvaraRadera