söndag 29 januari 2012

V 35

Idag var vi ute och åkte pulka med Millie, hon HATAR att klä på sig så vägen ut var en kamp för mig haha, men när hon väl är ute vill hon inte gå in. Så vi fick leka lite i lekparken påväg in också och det var en höjdare :)

Natten kan jag ju berätta om, den var piss! För det första så är jag typ rädd för att somna för mina drömmar är heereelt sjuka... Sen när jag väl somnar så måste jag upp på toa säkert 3-4 gånger o sen hitta min sov ställning igen o sen vill Millie komma öre och puff, det är morgon plötsligt.. Det går fort när man knappt sover och sen ska upp kl 6.30 med fröken bus.


Idag ska vi alla fall till skhlm för att köpa en kostym till pappsen, ska ju på begravning på tisdag. Sen ska vi förbi br o lämna tillbaka spindelns men dräkten som Mathias köpte till Millie igår haha sååååå onödigt sa jag i affären men han va envis.. Och visst det var rolig men inte så rolig =)


På tal om annat så var jag hos bm i förra veckan.


Sf 32cm
Hb 110
Vikt +16 kg!!! Aj aj aj hahaha. Har iOf stått still där ett bra tag så hoppas de stannar där också. Men mycket kan hända för än är bakningen inte klar.. Men som sagt jag tror på februari bebis :)


Hörs!

1 kommentar:

  1. Skönt att inte behöva gå upp och jobba såna dagar när nätterna verkligen är jobbiga. Jag sov bra inatt men kunde inte somna om när Dennis gått så strax efter fem klev jag upp idag igen.

    SvaraRadera