måndag 9 januari 2012

Sitter i skolan

O pluggar matte b.. Herregud vad det var länge sen sist haha, är så ringrostig hihi!

Hoppas jag klarar kursen, vill ju ha möjligheten att plugga vidare sen om jag skulle vilja.


Annars så har de hänt lite..
Millie är så duktig så på det här med att vara utan blöja, imorse sa hon till o m själv att hon ville kissa på toaletten fast hon hade blöja på sig från natten, så duktig min tjej :)

Hoppas de följer det nu på dagis också, berättade att hon är så duktig så jag hoppas de inte har blöja på henne jämt. Visst olyckor händer och kommer hända nu speciellt i början kan jag tänka mig men hur ska hon lära sig om de bara Hr blöja på henne.


Nä nu ska ja springa på toa innan vi börjat igen, bebis tycker om att röra om i magen :) o trycka på blåsan!


Hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar