söndag 15 januari 2012

Det går undan

V33, kan ni förstå det för det kan inte jag!
Känns som om jag precis fick plusset och sen typ v 16 när jag mådde pyton och var på jobbet. Tålde inga lukter o grabbarna luktade det ena efter det andra haha och jag höll minen :/ det var såååååå jobbigt men nu är vi hör och jag försöker förbereda mig för förlossningen och planerar vad jag ska packa ner i bb väskan.

Vet egentligen inte hur jag ska förbereda mig för förlossning men vill så gärna ha en annan upplevelse än sist, så det är steg ett för mig.


På tal om annat, vet ute bär jag hade sovmorgon sist.. Just nu är Millie uppe och busar med mormor och jag nere hos oss, men det är ju ändå jag som går upp med henne, Mathias sover nämligen vidare efter att han gjort välling kl 06, själv kan jag inte somna om ifall jag väl öppnar munnen.. Suck o stön !


I veckan som kommer ska jag alla fall försöka vila lite mer, känner att det behövs. Annat som jag ska göra är på tisdag träffat jag Jessica och på onsdag Erika + mage :)!


Nä nu ska jag jäsa vidare här på soffan..


Hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar