måndag 12 december 2011

3 mån kvar

Nu går det undan lite känns det som, snart v 30.. och då kommer det säkerligen rulla på :)

Bild på magen ser ni ju här under.


helgen i kort:

Fredag- ute på middag med mina vänner, en som fyllde år, det var väl trevligt, ok alla kom sent de kom typ 30 min sent så jag satt där i allt "buller" själv med min fanta haha, kändes väl så där, hade hellre varit hemma o legat i soffan med en must i ena handen :)
, nej då det var trevligt och god mat!

Lördag - SKHLM och Rusta en snabbis, min syster skulle ha en vinterjacka så jag va med som smakråd och skjuts :), hon köpte en på Carlings, väldigt snygg!
Sen hem o städa, hela badrummet skulel skrubbas och nubbas överallt, i alla hörs o kanter , nu är den fräsch igen, doftar lite utav mina nya medel , inslag av lemon och mint. tvättade även jacuzzin, så nu skiner allt fint.
jag och Millie tog ett bad också, mysigt.

Söndag- Julpyssel hos faster Åsa och Adam o Stig.
Millie pratade om Stig hela resan dit innan hons omnade i bilen, trötter.
När vi var framme så sprang hon runt o upp o ner med Stig ( deras lilla chihuahua) och åt saffransbulle, drack must o glögg, åt russin o mandel, och till slut så ville hon bara lägga sig i sin goshög som faster fixade, och kolla på API, det är Nicke nyfiken för Millie . Själv satt jag och pysslade med små söta luddiga pinviner :9 ska ladda upp bild sen nrä jag hinner...


nu ser jag också att lördag och söndag bör byta plats, HAHA alltså det jag skrev att vi gjorde i lördags gjorde vi i söndags :) och tvärtom haha nästan.. haha



hörs..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar