torsdag 29 december 2011

mår väl så där

Inte på topp här just nu.
Bebisen tränger sg uppåt och neråt och åt sidan.. helst allt samtidigt..
Mår illa, vilket jag gjort senaste veckorna..
Antar att den lilla trycker så mycket den kan uppåt och att tarmarna och organen inte riktigt får plats... eller nåt sånt.

Annars är det liv och rörelse hela tiden i magen, vilket känns bra :)


Millie är hos farmor o farfar idag, hon var där igår också.
Eftersom jag jobbar dom här dagarna, och Mathias är i Polen så slapp hon gå till dagis och fick leka med dom istället.
det var full rulle där igår, farmor var ganska slut när jag kom 16.15 och skulle hämta hem Millie.
Millie däremot hade all energi som fanns hehe, piggis.
Dom hade varit ute och lekt och gått promenad och ätiti makaroner med köttbullar till unch, plus danonino yoghurt till mellis, som ingen fick smaka utav, utan det var bara Millies.
Envis som synden är hon också sa farmor :) det är mammas flicka det!

Nä själv sitter jag och hostar och slemmar hit och dit ( rolig info jag vet), men som tur är har jag bara den här dagen kvar och så en dag imorgon , men då slutar jag kl 13 redan och efter det blir det lite shopping tänkte jag :) kanske SKHLM om jag orkar, annars Tumba... men vill helst till SKHLM, där finns POP och Åhlens =)

rundar av och fortsätter med mitt hostande :)
Hörs sen !

1 kommentar: