måndag 12 december 2011

är jag konstig?

haha jag höll på att börja gråta nyss, och det måste ju bara vara mina hormoner som gör mig så känsligt, och jag överdriver inte när jag säger att jag nästan började gråta..

Min mamma och jag har pratat en de om vad vi ska köpa till Millie i julklapp, och jag har hela tiden sagt att jag vill köpa ett sånt där djur som går på batterier, hund, katt, kanin ja vad det nu kan vara, den grå framåt och så kan den hoppa...

och så frågade min bror mig imorse om vad jag tänkte köpa till Millie i julklapp, och jag sa det där djuret....

och vet ni vad som händer sen..

jo min mamma ringde och sa attd e köpt ett varsitt djur till Millie och Alisa, visst de de menar inget illa, de kanske missförstod mig, men jag sa ju faktiskt att JAG ville köpa den, attd en var från MIG och Mathias såklart.. men nu har dom köpt den till henne..


jag kan ju inte säga att dom ska lämna tillbaka djuren!?

men ändå blev jag lite ledsen.. kanske överreagerar .. vet inte..


nu återstår då frågan, vad ska jag köpa?

badkritor? en doktors väska? en the service? pussel?

ja.. hhm....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar