lördag 3 december 2011

Ja idag ÄR det bättre!

Igår vart det som det vart, somnade tidigt också så det var skönt, dock vaknade jag på natten kl02 när en viss herre stapla in.. Sen kunde jag inte somna om.. Haha så det var den sömnen.

Idag har vi varit på långpromenad och lekt ute i lekparken, det var mysigt.


Sen lagade jag lunch till oss alla, det blev fullkornspenne med krämig köttfärs. Mmmm det var gott.


Igår så var jag hos barnmorskan , glömde berätta: men blod ärade hade gått upp till 117, fortf för lågt men bättre än 107!
Blodsocker och blodtryck var bra, hjärtljuden låg på 145,men SF måttet var stort för min vecka så vi skulle följa upp det nästa gång. Hon tyckte min livmoder låg högt så vi får se om den sjunkit något till nästa gång, den 27e december. Önskade henne god jul innan jag gick :)
Imorgon går vi in i v 27 så då kommer en ny magbild!


Ikväll blir det myskväll, med film och middag. Tror vi ska äta kött och potatisgratäng med sallad, mmmm


Hoppas ni andra får en trevlig lördag!

1 kommentar: