onsdag 21 december 2011

sjukstuga.

därav inte så aktivt på bloggen.
men snart så :)

Har varit hemma 2 dagar, idag är andra dagen. Vilat , eller ja försökt alla fall. jag är ju ganska känd för att inte kunna koppla av, vilket jag verkligen märkt av dessa två dagar, men det har avrit välbehövt kan jag tala om.
Imorgon blir det jobb igen.
Inte många dagar kvar, 5 men först två sen lite JUL på det och sen 3 till nästa vecka.


Inte så mycket stress med annat förutom julmaten, hur hinner vi? när ska vi börja förbereda osv.
Klapparna är klara. och som varje år, alldeles för mycket. men vad gör man.


Millie mår bra, trots hennes 2 års trots .Det hör till, och hon växer av det som människa .
Samma för oss vi växer av det.
men man blir ju tokig ibland.
Imorse skulle hon borsta tänderna, men vägrade, skrek och slängde sig och låg ner och bara vägrade, men jag och Mathias vann den kampen, vi stod som enad front :) hihi



Bebis mår bra, rör sig och moffar undan alla mina organ till höger och vänster. Kissblåsan ska vi inte prata om.. kul att kissa på sig varje gång man skrattar för mycket eller hostar hhmm..
Nej men det är mysigt med bebisen i magen, dock vill jag ha ut den, kan komma redan i februari tycker jag, inget konstigt alls. kanske runt mitten på februari, dock inte den 7e + 1v för det sa farmor, då åker hon och farfar till Gran canaria. =)


Skriver mer senare....

1 kommentar:

  1. Om man ändå kunde planera när man vill ha den lilla hos sig :)!

    SvaraRadera