torsdag 8 december 2011

Härligt..

Äntligen Torsdag!
Känns så skönt när veckorna går så jä*la fort :)
Imorgon är en kort dag igen, slutar 14, så idag slutar jag 14.45 wihoo..
Ska nog försöka träna idag, kanske ta med mamma så hon kan kolla Millie lite när jag simmar så får Millsan bada samtidigt, och basta lite efteråt.. kanske vore ¨åt..


usch vad jag mår illa,, eller har gjort det senaste veckan.. förstår inte varför.. kanske bebisen som trycker upp alla organ och möblerar om där inne titt som tätt..

Justr det!
Vi har hantverkare hemma hos oss som fixar med våran hall, ny parkett och skåpen som satt fast i väggen är kaputt, ÄNTLIGEN!
Sen ska vi måla om i vardagsrummet, eller jag tänkte göra det dom månaderna jag är hemma innan BF, får se hur mycket jag hinner , men nåt borde jag hinna med, ska ju försöka läsa upp 2 gymnasie kurser under dom två månaderna också, Matte B och Företags Ek B. Får se vad jag orkar och hur jag mår.
Ska ju egentligen vara arbetssökande samtidigt.. jaja de t tar vi då :)

måste komma ihåg att fota Millie, för årets julkort, hhm undra vad vi ska göra iår?

Annars så längtar jag som vanligt till JULEN

hörs sen då

2 kommentarer:

  1. SV:
    Simon jobbar som VVS konsult. :)

    Tilde vet att det är en bebis i min mage, men jag tror inte hon förstår vad det kommer att innebära. Det är hennes bebis också säger hon:)

    Millie då?

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att simma :)! Duktiga du.

    Jag kommer säkert gråta en skväll om det händer mig men vad ska man göra :P

    SvaraRadera