torsdag 15 december 2011

Werthers..

mm va gott, köpte någon liten ask med små pastiller, Werthers sugafree minis original. Dom e goda!

Annars så var inte gårdagen den bästa, tänker inte gå in på varför men jag v ar inte så jätte glad.. mest ledsen.
vet att det påverkar det lilla livet i magen , och jag skulle för allt i världen inte utsätta bebisen för något ont för den har inte gjort någon något illa...

men man kan ju inte hålla tillbaka när man är ledsen :(


idag är jag inte längre ledsen, mest som en grå neutral blobb.
Eller så känner jag mig, varken ledsen eller glad. bara är.


till något bra, så är det Torsdag! redan.. dagarna går så fort, snart är vi i v 30, då rä det bara slutspurt kvar :)
Magen mår bra, lillfisen lever livet i magen, igår fick mormor känna på en spark också, en ordentlig en !

Det känns så tråkigt at gå hemifrån när jag ser M o M ligga i sängen o gosa på mornarna, plus när Millie säger att jag inte får gå till jobbet uatn att jags ka ligga på min plats, brevid henne, i våran säng. lilla snuttis ♥


nä nu ska jag sätta igång o jobba lite igen..


hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar