torsdag 1 september 2011

Det är nu det börjar..

Första inlägget på min andra blogg, den andra vet jag inte varför den egentligen rann ut i sanden, men jag antar att det var för att jag hade så mycket annat i mitt liv. det har jag väl nu också iof, men jag ger det här en chans.
Jag kommer att skriva om min vardag med lilla familjen, som för tillfället består av mig själv 26 år och mamma, älskar att dansa fast jag inte minns hur man gör haha, umgås med mina kompisar, laga mat om det inte är för komplicerat, och delicatobollar - millie 2 år, går på dagis trivs så där, hänger hellre med mamma vad jag förstått det som, men hey vem gör inte det! har en liten ammu som hon snuttar i vått o torrt ( ordagrant ). snäll tjej som vet vad hon vill - pappa Mathias som jobbar och studerar, förstår inte att han alltid orkar, Själv skulle jag göra antingen eller typ. tycker om korv och kolla på MMA eller bara umgås med polare.

ja det var lite om oss.. Ni lär ju känna oss med tiden skulle jag tro.
nu KÖR vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar