måndag 12 september 2011

Måndag

Skrev inget igår då jag inte hann, fick liksom inte ihop gårdagen riktigt ;)

Först var jag på introduktions kurs med M, han ska ta körkort !
jag ska vara den som övningskör med honom, alla fall i börjabn sen parallellt med körskola, då jag tror att resultatet blir bäst så. Den tog typ 3,5 timmar "jäsp"

Kom till jobbet halv sju som vanligt, och oj om det var kaos på mitt bord, MASSA papper...
Man känner sig inte så jätte omtyckt just nu, då jag var borta e4 dagar förra veckan, men vad ska jag göra, kände mig inte alls på topp.
Plus att jag fick ett mail om något fel jag gjort när jag hade jobbat här i 3 månader, HALLÅ!?
Vad väntar dom sig för svar, vet inte vad jagf ska säga om ett så gammalt fel....


idag ska jag hem och vila efter jobbet, först en promenad runt fågelsången/fårhagen ! som igår .

Hörs