torsdag 22 september 2011

Torsdag

lååång dag idag...
gick upp kl 03 för att kissa , som varje natt och denna var en sån natt när jag inte kunde somna om efter utan låg och vred åt vänster och höger, sen vaknade millie så jag hämtad ehenne, så jag var inte trött förens 05, och då skulle jag upp, men jag snooxade till 05.30 och var då tröttare än någonsin =(

inte nog med det, jag slutar inte förens kl 19 idag buhuu ...

jaja annars så händer det inte så mycket, längtar till RUL som är i oktober =)

Amanda och Mathias ska åka till london i oktober också, jag skulle följt med , men jag hoppar det den här gången, kommer vara gravidare då och millie är bus millie så vi åker till finland några dagar istället :) mysigt.
Vi planerara att åka och hälsa på m in gamla farmor som bor långt upp i finland, inte ofta vi åker dit så det vore trevligt .


En annan sak som jag måste prata om är Millies dagis, jag saknar den gamla, då var barngruppen myyyycket mindre, plus att man fick verkligen en familje känsla när man lämnade henne där.. synd att den ligger i Huddinge och att vi bor i Salem =(
på det hä rnya stället är fröknarna ( inte alla men vissa) dryga och kortfattade med allt.... suck..

kanske får ta och flytta alla fall ; HAHAHAHHAHAH vi som ALLLDRIG flyttar hehe ;)

hörs