tisdag 27 september 2011

T i s d a g

Idag är jag lite piggare än vanligt Skööönt!
somnade nämligen när jag skulle natta Millie igår, runt kl 20 =P

Minns dock inte hur jag fick av mig handduken haha, mathias tog väl bort den från mitt hår..

nu har de bokat sin resa till L O N D O N, jag följer inte med =(, men det är själv valt, känner attd et blir lite mycket med en vild 2 åring plus en stor mage på ett flygplan..och i london..

Så dom ska få shoppa åt mig, de ska dom få göra !

Kanske åker till finland med mummu och vaari, men vi får se det kostar lika mycket som resan till london btw.. haha suck..



Nä ikväll ska jag ut o röra på fläsket, ska gå en promenad , måste börja röra mig känner jag nu när illamåendet ÄNTLIGEN har släppt ( lite)

Skulle vilja träna också, använda mitt kort som jag köpte i Januari och han förbruka kanske 6-7 ¨månader.. känns tråkgit att bara låta den ligga.. kanske tur till simhallen i helgen??
VART FÅR JAG MIN MOTIVATION?! haha nån hjälp mig?!



hörs

p.s ikväll kommer lite bilder :)

Ni som läser, kan ni inte bara lämna en kommentar så jag ser vilka ni är :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar