onsdag 28 september 2011

Onsdag 28/9

jahapp .. ännu en dag som kommer o går.
somnade tidigt igår igen, jags om skulle ringa min kärlek Tezz.. som jag lovade, men jag somna, flååt :(
ringer dig ikväll :)

igår så byggde jag ihop den sista möbeln, wohoo ett nytt vardagsrum :)
dock så är allt i miniatyr känns det som HAHA,
mattan täcker knappt under bordet hihi, men det va fint tycker jag och det är det som räknas!
Mathias skrattade dock när han såg mattan, och alla möbler, men han trivdes och sa att nu kanske man kan sitta här och njuta av tillvaron litegrann.

Jag skulel gått ut på promenad igår, men blev inget, somnade som vanlgit tidigt..
känner mig bara rundare o rundare, och går det i den här takten så komemr jag nog vara BOLL nr 1 när det är MARS.. HOPPAS INTE!

MÅSTE TA TAG I MOTIONEN IGEN!


hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar