måndag 26 september 2011

så underbar helg..

Den h'r helgen har känts så lång, och underbar :)
vet inte riktigt varför, kan inte sätta fingret på varför jag känt så , men jag har varit lycklig.. alla fall lördag och söndag :)

Fredag var jag och träffade en av mina bästa vänner, Emma.. vi åt lite snask.. mmmumms..
mathias va ute på röj, och millie sov med mormor :)
Det hade gått bra, för mormor o millie alltså!

Lördag var jag hos några väldigt trevliga människor, känner väl som lite halvt, men det kändes som om vi känt varann länge.. jag skulle egentligen åka och hämta en grön Dino som jag bytte till mig , hon fick min lampa och jag fick hennes gröna Dino, som rä en rutchkana , och Millie verkade gilla den alla fall :)
Så när jag ändå var och hämtade grönis så passade vi på att fika och låta barnen leka,, mysigt!
De flyttar även till Salem snart så då känner jag några till WOHOO =p...


Vi åkte även iväg och shoppade lite , jag mamma och millie.
Blev hundmat och ny hundsäng,( Ami älskar sin nya säng, lilli får inte vara där för henne )
även ett besök på kappahl, fick hämta ut en valfri body till affe ( mathias tror att det är en Alfons i min mage så vi kallar den för affe) och så köpte jag en vår overall, jätte fin :), och fick 25 % rabatt..


vi hann även med lite lek med flaster och Adam, det tyckte Millie var kul :)!!


Sen var det mest fix hemma, röja och städa o tvätta o lite sånt som måste göras!


Söndag var vi på IKEA, i 3 timmar .. MED MILLIE.. haha hon klara det galant, ok det var lite tjaffs och skrik, sen somna hon i min famn. snutt då <3

Sen bara hem och bygga upp det man köpt.. storshopping på IKEA blev det.. så jag byggde upp en bokhylla med glasdörrar, och en tv bänk.. alldeles själv...
mathais var inte sugen på det på en söndag.. morr.. ;)

så mormor hjälpte till ite grann ...
speciellt då när min huvuvärk var som värst =/


Idag är det jobb som gäller som vanligt.. suck.. är inte alls sugen..



hörs


p.s magen verkar må ok , växer och blir stor...

längtar till RUL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar