torsdag 1 september 2011

L U N C H - ont i huvudet

Har precis ätiti lunch.. finska Mylly makaroner och kyckling kebab, gillar kyckling kebaben, men makaroner är inte så gott när det stått en hel dag i kylen o sen ska det värmas. Jag blev mätt i alla fall. fats gissa om jag va sugen på thai när typ 3 andra åt thai haha...
M ringde precis och sa att han var på väg hem, för han är sjuk, och det hörde man på rösten att han är, får väl se med helgens kräftskriva hur de nu blir om han är sjuk.

Just det till mitt onda huvud.. vet inte riktigt vad det beroro på =( har jätte ont på vänster sida... mår illa gör jag också =( JA lite synd är det om mig idag.
Ska till läkaren imorgon och kolla mitt blodtryck, inte för att jag tror att det har något med det att göra. får väl se imorgon.

Nä nu - Dags för J O B B igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar