måndag 19 september 2011

måndag fast lite söndag

idag är det måndag.. men börjar med att berätta om söndagen då jag inte hann skriva igår :)

en sak som fick mig att stanna till.. vilket känns som o man gör med allt som handlar om magen och bebisen..

fick en kommentyar av min mamma:

utomstående människor skulle nog inte se attd u är gravid, nähä, ok så jag ser bara så stjock ut ( ggggrrrr)
och va konstigt att magen inte är så stor än, med tanke på att du är i v 16 redan, ochd et är andra barnet.

Det fick ju min hjärna atts ätta igång alla tankar som finns.. att något är fel att det är därför magen är så "liten".
har inte kunnat släppa den tanken sen dess... Usch...

sen fick jag noja över vad jag äter.. om jag bara ser tjock ut fast jag är gravid i v 16.. hhm..


har gått upp 3 kg hittills.. hopaps på att kunna hålla 5 kg gränsen till v 24 typ :)



Idag ska jag sälja våran soffa förhoppningsvis, den är så stor och vi använder inte så mycket soffa , om man säger så hehe..

hörs sen nu e det dags att jobba lite till!