tisdag 20 september 2011

Tisdag.

idag kom jag till jobbet och suckade för jag vet att jag får både öppna och stänga som igår, för den andra tjejen är sjuk.. inget illa menat mot henne, men jag orkar bara inte.. så jävla jobbigt..

jaja och inte nog med det, jag sitter ju i växeln o reseptionen samtidigt som jag tar han om ekonomin, men när jag sätte rmig för att äta och människan ser att jag gjort det, så går han ut, och kommer på att han glömt nåt och plingar på antre dörren?!?!?! när han vet att jag satt mig för att äta och han kunde gått typ 10 m och gått in genom personal ingången?!?! hallåå.... sen säger han inte ursäkta ens?!?!?!

usch ...

nä nu sitter jag och försöker kontera fakturor, då ringer telefon f*n hela tiden!!! oooh jag orkar inte .. måste sitta ända till 16 också.. sen dagis för att hämta millie <3

jaja hoppas resten av dagen går fort.. spyr över såna här dagar!


p.s nyss kom "människan" in och ska försöka predika för mig om att det är jätte viktigt att jag lägger in lev.fakturorna på rätt AO nr!, för annars försvinner dom i tomma intet och ingen vet om det, och grabbarna sitter och väntar på sina fakturor till våra fakturor som ska skickas iväg..
Ja absolut lägegr jag in dom på rätt om dom är UPPMÄRKTA på något sätt!


grrr