måndag 5 september 2011

måndag.

Sitter på jobbet och surrar.. nä då, sitter och stansar leverantörs fakturor, inte så där jääääättte kul men tillhör mina uppgifter på jobbet .
Idag har vi en hel del att göra då vi har månadsbokslut.
Känner mig inte riktigt hundra, har både ont i halsen och snorig, dessutom har jag ju min mage som krånglar..
undra vad det berodde på under helgen?
och nu... får se hur länge jag orkar sitta kvar på jobbet, helst hela dagen då vi har månadsmöte imorgon som jag gärna vill gå på och höra vad som händer med avdelningen.

Annars då...
Millie mår bra, sov i sin säng inatt ocg vakna inte förens kl 05, duktig tjej.
tror vi alla sover lite bättre när vi har lite mer plats, sen att jag saknar hennes lilla snusande i mitt öra, eller ett ben över bröstet , eller en liten mjuk hand på mitt ansikte . DET är en annan sak <3

Illamåendet börjar väl släppa.. men på morgnarna är det fortfarande inte kul, kräks inte längre men mår illa som en apa =/.
Ska väl släppa snart HOPPAS HOPPAS.

Hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar