lördag 24 september 2011

Rätt att ställa krav?

Har man det? Och i såfall när? Att inte jobba så hårt för att jag böjt utmattad och stressad utav det? Eller att jag Målar om mitt vardagsrum fast det är jobbigt och kräver extra jobb o s v. Kan begära utav min sambo att han slutar göra vissa saker? Eller anser andra då att Jag är en galen flickvän som förbjuder honom sånt han tycker är kul? Har jag rätt till att kapa kontakten med människor som låtsas vara mina vänner och bryr sig endast när något roligt händer, eller när något mindre roligt händer? Så att dom kan Antingen skriva va roligt grattis och sn spinna vidare på det, eller nej vad tråkigt, vad hände egentligen? Bara för att de är NYFIKNA? Det jag vet att jag har rätt till är mig själv och det som påverkar mig så med andra ord borde jag ha rätt Till dom sakerna jag frågade om, eller hur? Allt som påverkar mig både positivt och negativt borde väl vara min rättighet att påverka? Om jag kan ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar