måndag 7 november 2011

Apelsiner är sååå gott!

full rulle i magen direkt så här på måndag morgon!
Märkte redan igår att sparkarna blir starkare, kände massa håll i gång och en JÄTTE kick igårkväll innan vi somna, mys.


Haha kom på en sak så här på tal om annat, men blir man "ointressantare" som människa när man är gravid?
Och när bebisen kommer då är man jätte poppis ett tag och sen försvinner det igen?
På jobbet så är de inte många som frågar hur helgen varit haha för de vet att jag inte festar och super o har mig. hehe de frågar om läget och sen är det bra. haha ganska komiskt.

Och ens bekanta... det känns som om vissa hör av sig efter långa pauser och vill ses, fast de inte bryr sig om att kämpa lite för det själva. jag förväntas kunna just den dagen när de hör av sig..
Eller så hör de av sig frö att visa att de finns där för att sen inte plötsligt bara vilaj ses när bebisen kommit, för jag antar att det är de flesta är ute efter.. just bebisen.


men så blir det inte :) vill man ses sen kan man göra det nu också och faktiskt kämpa lite själv !
Släpper inte in "vem som helst" sen, finns de inte där nu har de inget här att hämta sen heller.


jag kanske låter som en bitter gravid tjej hahaha men så är det absolut inte, är bara realistisk.


Annars så händer det inte  många knop den här veckan.
förutom vinterdäck som ska bytas ikväll, bra att Mathias bokade det så vi får det gjort.


inget mer just nu.

p.s APELSINER ÄR SÅ GOTT


hörs

1 kommentar:

  1. Helt sant faktiskt, Kan man inte höra av sig nu och vilja umgås är man inte värd att gosa bebis!!

    SvaraRadera