fredag 25 november 2011

Millies kalender 2011 ♥ Tää on Millien


Millie får sin årliga kalender med små paket.
24 st iår.
Hennes första jul 2009 var hon 5 månader gammal och fick 6 paket om jag inte minns fel, Millie tyckte inte det var så speciellt spännande då, utan ville mest äta blåbärspure och palsternacka den julen ♥
Millies andra jul 2010 fick hon varannan dag, förstod inte riktigt då heller utan tyckte mest att snöret var roligast .
Julen 2011 är den första när hon får ett paket varje dag, med några små godisar men resten är små prylar som ( ok jag kan skriva det här för hon läser inte bloggen ännu )
Toffsar, hårspännen, strumpor, pixi böcker osv..
undta hur hon tycker om kalendern iår , jag är nyfiken!

Det är pappa Mathias som hade den kalendern när han var liten, och nu går den i arv till Millie :)
kan fota den nån dag så får ni se hur den ser ut, en söt julig kalender är det.
Farmor var över med små paket igår, hon hade köpt 14 st som vi ska hänga upp, sen ska jag och mathias iväg på lördag och handla dom resterande 10 st.




♥♥♥

1 kommentar:

  1. Sån kalender ska vårt barn också få ha. Jag hade aldrig en sån och var så avis på dom som hade :P

    SvaraRadera