torsdag 10 november 2011

sova själv?

Millie sover i sin egna säng, men varje natt så vill hon komma över till oss, vilket jag tycker är helt ok, det jag undrar över, ifall det blir en vana för henne eller om hon bara råkar vakna till och märker att hon är i sin säng själv.. hhm.. får ha lite koll på klockan o se när vi hämtar henne , om det är samma tid varje kväll.


annar sås är hon sååå duktig, pratar så himla mycket, och mest finska då, vilket bara är bra, för svenskan kommer ju mer o mer, och hon härmar allt vi säger så snappa upp ord och meningar det kan hon :)


Har funderat lite på det här med julklappar, Millie säger ju inget speciellt som hon vill ha, men det hon leker mycket med just nu är dockor, gosedjur och pussel ( helst med djur på) hon älskar djur!


Vill inte att hon ska få 100 julklappar och sen vänja sig vi det och vilja ha det varje jul, så jag och Mathias tror att vi ska köpa en docka till henne och fingerfärg med staffli och pappersblock :)

Får se om vi kommer på nåt emr vi tror att hon skulle behöva.



p.s igår gick jag en promenad med Millie, vi såg en man komma emot oss på en gångväg och när han var ca 2 m ifrån oss säger Millie STOPP och pekar med sin pinne på honom, haha varför vet jag inte. söta lilla
Och en sak till, jag fick inte ont !! förutom längst ner i magen och på sidorna där det stramade men inte fogarna :)


hörs sen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar