onsdag 9 november 2011

Ett bra slut.

Jag mår lite halvbra pga mitt jobb, eller inte pga jobbet i sig men två st på jobbet, det är två äldre kvinnor som från början på något sätt haft något emot mig( vet inte om jag känt fel eller om det faktiskt är så) men hursomelst så har de betett sig illa, omoget, barnsligt..

När man tex ringer till någon och söker en annan person så säger jag fast jag känner personen i andra änden; hej det är Carolina, har du ........ där? Ibland t om jag frågar läget bara för att.
Men den här kvinnan ( en av dom speciellt) hon säger inte hej, ingenting när hon hör att jag svarar utan ropar bara ut ett namn på den hon vill prata med, vem gör så??

Sen ifall jag gjort något fel på jobbet så tycker jag att man kan ta det personligen med mig och normalt förklara vad som är fel och sen be mig korrigera, nää hon skickar ut ett fult mail Alm inte ens är professionelt till typ 10 pers, bl.a. Vd, avd chefer etc, och skriver hur dålig jag är typ, att det jag gjort är helt galet.. VEM GÖR SÅ?!


Så jag fick nog igår.. Men tänker inte tjaffsa, för jag vill ha mina referenser därifrån och ett bra slut. Det är det som hejdat mig, annars hade jag sagt till henne, men orkar inte bråka då jag "bara" är vikarie och inhyrd.

Ni kanske förstår min situation..
snart är det alla fall slut. Slutar den 30 december!!!

2 kommentarer:

  1. De ser dig som ett hot. Ung och framåt! Helt sjukt att de beter sig så barnsligt, bara att försöka skaka av. Eller fråga "hur tänkte du när du mailade ut till alla istället för att berätta för mig och försöka lära mig istället ;-)"
    Kram Emi

    SvaraRadera
  2. Fy fan jag hade blivit galen och ledsen såklart så jag förstår dig att du inte vill vara kvar. Hade också lite av en händelse på mitt jobb som gjorde att jag tyckte det blev jobbigt.

    SvaraRadera