onsdag 16 november 2011

onsdag 16/11

halloj!

Snart första advent, sjukt va? tiden går såååå snabbt.
Millie är snart 2,5 år, hon som precis fyllde 1år och 2 år...

Läget hos oss annars är väl sjukstuga snart kan jag tro, både jag coh mathias är krassliga, min hals är tjock och ont gör det också. mathias samma sak. Får väl se hur länge jag orkar med denna..
Millie är pigg och trotsig, sååååå trotsig,, vill bestämma allt själv, lägger sig och slänger sig när hon inte får som hon vill ;) härligt va?

Annars så har våran BIL "pajat"!! eller den har varit så egentligen från första början när vi köpte den, men inte så illa som nu 7 år efter.
Hastighets mätaren har inte fungerat ordentligt på över 1 år, förra besiktningen hade vi väl tur att den gick igenom, men nu ligger den ner, stilla som en död fisk och åker varken upp eller ner hur mycket jag än gasar, och jag känner att jag vill byta bort den, sälja privat helst eftersom vi inte kommer få ett skit för den i bilaffär.

en peugeot 406 -00.

kanske 15 000?

sen nästa fråga, vilken bil ska vi köpa, Toyota lutar det åt, men de kostar ju skjortan, spec om man köper i bilhandel, dock så får man deras nöjdkundgaranti på köpet ,

hur gör man? är ingen bil människa, inte mathias helelr så vi lär ju misslyckas med detta haha..

hhm...

får väl fundera vidare..

bara det attd et är lite bråttom då nästa torsdag har vi besiktning på sktibilen och sen är de väl kört.. vill inte lägga en krona till på den bilen... usch..


HATAR bilar och dess handel =/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar