fredag 18 november 2011

fredag

känns bra att det är fredag, dock så mår jag inte så jätte bra, snorig hostig och ont i örat, men det får jag ju titt osm tätt för jag kliar mig där och då svullar det =/ jag vet jag borde inte, men det KLIAR ju!

idag är det kort dag som vanligt på fredagar, idag slutar jag 13.15 YES!
sen blir det lite mathandling innan jag hämtar Millie, sen ska vi hem på fredags mys, går nog till parken och leker lite först sen hem för middagen .. mmm gräddig köttgryta med svamp o ris. os å sallad till.

Syster prutt äter ute på stan med sina kompisar idag så vi blir inte så många.


på lördag ska vi iväg på fm och köpa ståbräda, fick 2 st!! för 250 kr. så det va bra pris.
Hoppas Millie gillar dom och inte blir en vagn bebis igen, hon är ju stor tjej nu som går till dagis med pappa varje morgon, först till bussen sen åker dom till tumba och sen går dom till dagis.

Millie trivs på dagis förresten, jätte bra, Sandra och Anne maria är hennes kompisar :) och så massa barn såklart, dom hon pratar om mest är Kimi, Havanna, Filip, Elias.. söta lilla ♥


någon som bet millie på dagis igår igen.... men det går ju så fort så man hinner itne reagera sa personalen, och det förstår jag.. men tråkigt attd et händer bara =/


nä nu ska jag jobba lite till innan jag hungrar ihjäl ...


hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar