onsdag 2 november 2011

november

Nu är vi snart där, JUL!
Ser fram emot kålrotslådan mmm och sötpotatislådan, skinkmacka med senap på, rödbetssallad med köttbullar, mmmmmmmmm JANSON det e ju så gott...
HAHAHA nån som är i behov av JULMAt helt enkelt ;)

Det går fort nu redan november snart december och sen slutar jag ju på jobbet..
tiden går alldeles för fort.. Millie snart 2,5 år och vi är en familj på 4 ♥.

Blev ingen promenad igår, men ikväll så, MÅSTE GÅ!! fast jag måste handla också kom jag på.. storhandla så jag slipper på fredag =/

Då ska vi till barnmorskan jag, Mathias och mini. Lyssna på lite hjärtljud och mäta magen o lite prov tror jag.


annars å händer inte så mycket..
Jo vi ska ju på middag med våra vänner på fredag .. mmmm och sen hem till dom för lite efter ÖL/GODIS
och på lördag är det ju familjemiddag hos Qvarnströms, hela vårat lass ska med, och flaster o adam o så faffa o o fammo :)


hörs sen då


dyker upp en magbild här sen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar