onsdag 23 november 2011

Järntabletter o jag

Har käka dom i två veckor nu, hopas de visar nån skillnad hos BM nästa fredag.. I min mage gör de alla fall det haha! Äter leverpastej smörgås till så hoppas ju på ordentliga höjningar ;).
O ingen mjölk eller annan mejeri produkt för de tar ut järnet..


Just det fick så jävla ont i magen inatt när jag vände mig, vet inte fall jg låg i mån konstig ställning eller vad det var, men högg till ordentligt då jag blev ju orolig såklart, och kände inte bebben direkt när jag vakna, men nu fick den fart <3


Ps ja kanske är lite överkänslig med oro men så är jag..alla fall just nu i mitt tillstånd

1 kommentar:

  1. Jag får också veta på nästa besök hos BM om jag ska få äta järntabletter. Ser isåfall inte fram emot reaktionen i magen som man bara hört om :P

    SvaraRadera