fredag 11 november 2011

F:R:I:D:A:Y - lite splittat inlägg hehe

Skönt att det är fredag!

Ikväll har vi film-mys-kväll = äter nåt gott som går att tillaga fort, och sen lite fredags mys gott.....
jag är sååå sugen på punch praliner och sura cola nappar :P


åt förresten spaghetti o köttfärsås till frukost imorse haha, fråga mig inte!
a womans gotta do what a womans gotta do ;)

Idag ska jag och millie ut på våran gemensamma promenad igen, skulle egentligen vilja bada med henne för hon älskar ju det.. undra om dom har öppet tidigft idag...?
När vi sen kommer hem ska vi städa lite, och tvätta lite..

imorgon är det farsdags firande på dagis- spännande
sen på söndag är det överraskning till pappsen.. men vad det är säger jag inte, han kanske läser den här bloggen.... =)

Nä nu ska jag jobba lite till!


hors

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar