torsdag 24 november 2011

Ryggont!

Varför gör de så ont längst ner?
har aldrig haft problem med min rygg tidigare, inte under Millies graviditete eller någonsin innan =(

kanske måste sluta sitta på jobbet, men jag orkar ju inte så still hela dagen framför ett bord heller... hhm..

och örat värker.. min eksem i öronen är inte rolig =/
Kunde inte sova inatt för det gjorde så ont i örat.

Skönt med helg snart alla fall !!


I helgen ser det ut som så att vi ska vara hemma själva jag och Millie på fredag, då ska pappsen hem till Tommy på grabbkväll, och på lördag ska vi ha myspys på kvällen med film o julmust ( Erika det är nog din craving hehe, vore ganska roligt med tanke på att du inte gillar det )

Lördag dag ska vi ut till pappas jobb med Millie och kolla på alla djuren, hon älskar grisar hästar kaniner, getter, får osv... så det blir bra, tar nog med oss lite matsäck också :)


På tal om annat så ska vi iväg med bilen idag till besiktningen, i HÖGDALEN =/ SUCK..
HOPPAS de inte kollar på hastighetsmätaren sååå noga, då kanske bilen går igenom :)

Håll tummarna för oss!

nu ska jag jobba vidare

1 kommentar:

  1. Visst vore det ironiskt om det var en craving :P. Har också sett att många använder det men vet inte hur man gör så har inte vågat köpa det riktigt :S

    SvaraRadera