onsdag 23 november 2011

Blev ingen träning idag

Men det är bra att jag försöker peppa mig själv alla fall! Mina öron värker så jag ska nog ta det lugnt tills dom är iordning. Är inte så duktig som jag trodde haha.

Och till Erika , blir skit glad när du kommenterar :), bara då du vet!! Måste komma till en dator så att jag kan godkänna alla dina kommentarer.

Hoppas du slipper järntabletterna!! Hehe


Nu är det dags för film och liiiiiiiiite gott.

Är föresten jätte sugen på hälsofils nya smak, hallon passion o vanilj mmmmm kan nån ge mig??!!
Och dumle pepparkaka! Hade inte tillräckligt med pengar igår när jag skulle handla haha så fick vara utan, lika bra det eller?


Hörs imorrn!

1 kommentar:

  1. Och jag tycker att det är lika härligt när du kommenterar :)!!
    Pepparkakor var skit gott och jag som inte tycker om julmust kände att jag saknade det till. Kanske min första craving? :P haha

    SvaraRadera