lördag 5 november 2011

Saknar min millie..

Har varit vaken sen kl 06 och längtat efter att nån ska ropa mamma mamma.. Men hon sov ju hos farmor o farfar igår.


Var ute och åt på restaurang igår jag, Mathias och två vänner till oss. Det var trevligt.


Men nu vill jag krama millie så jag funderar på om jag ska gå över till farmor o farfar o hämta henne.. Nä kanske inte än.. De kanske vill äta frukost ifred med millie :)
Jag väntar lite men sen så!


Idag vet jag inte vad jag ska göra.. Ska ut o leka med millie alla fall, kanske åka till kungens kurva för att handla lite mat o lite annat roligt :) sen ska vi ju på middag hos qvarnströms, allhelgonamiddag, och jag ska smaka På pumpa pudding för första gången.. Hhm är lite skeptisk då farmor igår sa att det är som ostkaka fast genomskinligt och dallrigt.. Hahaha
Vi får väl se..


Hörs sen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar